I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.26

اسکن HD عکس های زوج هیون و سئونگ یئون برای مجله CeCi 


نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت17:22---7 خرداد 1394
نه من عکاسه بودم خبر ندارین
پاسخ:ایووول دمت گرم :)


minhi
ساعت23:18---6 خرداد 1394
داشتم اپیزود یازدهو میدیدم...داشتم میدیدم....
هیچی دیگه داشتم میدیدم....بعدش رفتم محو شدم....هعی...
شمام فکر میکنید تو اون عکس آخریا هیون عمدا دستشو برد پشت سر سونگیون و هلش داد یکم طرف خودش یا فقط من بد بین شدم الان?!
پاسخ: خخخخخ نه بابا عمد چیه! اونم هیون! دستش رو جا به جا کرد فقط :))))))) اتفاقی بود که قسمت 11 نباشه 12 اس :)))))))))


دارتانیان
ساعت15:15---6 خرداد 1394
سلام پوران جونی ! من مسنجرم تو نیستی که!
پاسخ: اااا خاله دارتی چه زود صدامو شنیدی!!!فکر نمیکردم باشی بعد اینکه پست هارو کذاشتم رفتم یعنی همش 20 مین آن بودم! ببخشید


saba
ساعت14:14---6 خرداد 1394
یه چیزی یادت نرفته اول این پست بگی؟
"ورود افراد مسن وبیماران قلبی وطرفداران اتیشی هیون ممنوع"
هرچی میرفتم پایین تر بیشتر ترسناکتر میشد
اقا چرا این یئون تو هر عکسی یه شکله؟مسئولین رسیدیگی کنن
پاسخ: خخخخ صبا ترسناک بود؟ خخخخخ دیووونه! اونوقت خواهر جان شما جزو دسته اخر بودی؟


هانیه
ساعت13:11---6 خرداد 1394

پوران جون سلام. پس چرا وب دارتانیان درست نشد؟؟؟؟؟
این دوتا کبوتر عاشق خیلیییییی به هم میان
پاسخ: سلام عزیزممم نمیدونم والا :( دارتی اگه صدامو میشنوی بیا مسنجر لدفا :)



aliirani
ساعت0:37---6 خرداد 1394
تو عکس اولیه هیون رو چطور نگاه میکنه
ادامه عکس ها رو میزاشتین فک کنم ادامه داشته باشه خخخخخخ
ولی در کل عکس های قشنگی بودن ممنون
پاسخ: عاقا هیووووون خیلی بدجنسه!!!! یه جوری یئون رو نگاه میکنه من اینور آب قند لازم میشم خخخخخخ هیونی خیلی بدی!!!!!! ادامه؟ نه والا ادامه نداشت! همین هاست! اگه عکس اضافه دیدی از اسکرین شات های ویدئوی پشت صحنه اس


آرامیس
ساعت22:56---5 خرداد 1394
هیون شانس آوردی ما این دختره رو دوس داریم. وگرنه تاکسی درمیت میکردم میذاشتم سر در اف ان سی که اون سه تا عبرت بگیرن
پاسخ: یا ابولفضل!!!!! این همه خشانت برای چیست عایا؟


minhi
ساعت22:56---5 خرداد 1394
یبار با یکی از بویسای مدرسمون داشتم صحبت میکردم از دهنم پرید که اگه هیون و سونگ یون ازدواج کنن من کل کلاسو شیرینی میدم
هیچی دیگه الان همه رو به قبله نشستن دارن دعا میکنن این دوتا ازدواج کنن تا شیرینی بدم بهشون
پاسخ: خانوم تازه به منم قول دادیاااا یادت نرفته که! منم نذر کردمااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com